Жетістіктер оқушылар мен мұғалімдер
Ақкөз Қосанұлы атындағы №18 жалпы орта білім беретін тірек мектебі (ресурстық орталық)
Жалпы білім беретін мектептер
РЕЙТИНГІСІ
/МЕКТЕПТЕРДІҢ РЕЙТИНГІСІ ТУРАЛЫ
ЕРЕЖЕНІ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫҢЫЗДАР/
Меркі- 2021
1. Оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі
1.1. Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші).
Барлық мектептер үшін
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша | Ұпай/балл/ | |
Үлесі | ||
20%-дан 29%-ға дейінгі білім сапасы – 10 балл; | ||
30%-дан 39%-ға дейінгі білім сапасы – 20 балл; | ||
40%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 40 балл; | ||
50%-дан 59%-ға дейінгі білім сапасы – 60 балл; | ||
60%-дан 70%-ға дейінгі білім сапасы – 80 балл. | ||
71%-дан 90%-ға дейінгі білім сапасы – 100 балл. | 75% | 100 балл |
Қоғамдық –гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша | Ұпай/балл/ |
30%-дан 49%-ға дейінгі білім сапасы – 20 балл; | 77% 80 балл |
50%-дан 59%-ға дейінгі білім сапасы – 40 балл; | |
60%-дан 75%-ға дейінгі білім сапасы – 60 балл; | |
76%-дан 85%-ға дейінгі білім сапасы – 80 балл; | |
86%-дан 100%-ға дейінгі білім сапасы – 100 балл. |
Орта мектептер үшін
Оқушының аты-жөні | Оқушы саны | Ұпай/балл/ |
Әлімтай Балнур | 1 | 10 балл |
Барлығы | 1 | 10 балл |
1.3. Үздік аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі. Әрбір жағдай үшін 5 балл
Орта мектептер үшін
Оқушының аты-жөні | Оқушы саны | Ұпай/балл/ |
Тұрғынбек Әдемі | 1 | 5 |
Бейсембай Алмас | 1 | 5 |
Мұхамедкерим Аяулым | 1 | 5 |
Барлығы | 3 | 15 |
1.4 Жоғары оқу орындарына түсу үшін мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген мектеп бітірушілердің үлесі
1. Тек ағымдағы жылдың түлектері 2.ҰБТ-ға қатыспаған халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жарыстардың жеңімпаздары да есепке алынадыОқушы саны | Орта мектептер үшін | |
ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 10%-нан 40% -на дейін – 50 балл; | 22 | 13,8 |
ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 41%-нан 60% -на дейін – 100 балл; | ||
ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 61%-нан 90% -на дейін – 150 балл; | ||
ҰБТ-ге қатысқан мектеп бітірушілердің 91%-нан 100% -на дейін – 200 балл; | ||
Барлығы |
Ескерту: Барлық ҰБТ-ға қатысқандар саны-42. Соның ішінде грантқа тапсырғандар саны-22
1.5. Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі. Әрбір жағдай үшін +10 балл
Негізгі мектептер үшін
Оқушының аты-жөні | Оқушы саны | Ұпай/балл/ |
Атабекова Аяулым | 1 | 10 |
Бейсембай Дильназа | 1 | 10 |
Жеңісбек Бегайым | 1 | 10 |
Жолдыбай Шырын | 1 | 10 |
Қырықбай Нұрмахан | 1 | 10 |
Жумасет Әмина | 1 | 10 |
Әкімжан Мағжан | 1 | 10 |
Кеңесалы Ажар | 1 | 10 |
Жаманкулов Улағат | 1 | 10 |
Абдрахман Гулбану | 1 | 10 |
Жөндербек Дана | 1 | 10 |
Шкербек Жаңыл | 1 | 10 |
Оразхан Гулзана | 1 | 10 |
Шойбек Сымбат | 1 | 10 |
Барлығы | 14 | 140 |
1.6. Бастауыш мектеп сатысы бойынша үздік бітірген бастауыш мектеп оқушыларының үлесі / Бастауыш мектептер үшін/
Оқушы саны | Үлесі | Ұпай /балл/ | ||
Барлық оқушы саны | Үздік оқушы саны | |||
Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 10 балл; | ||||
Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін– 15 балл; | ||||
Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 20 балл. | ||||
Барлығы мектеп бойынша |
1.7. Пәндерді тереңдетіп оқытатын сыныптарда оқитын оқушылардың үлесі
Оқушы саны | Негізгі және орта мектептер үшін | |
Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 10 балл; | ||
Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 15 балл | ||
Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 20 балл. | ||
Барлығы |
1.8. Халықаралық, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. ҚР БҒМ бекіткен 07.12.2011 жылғы №514 бұйрыққа сәйкес (оның ішінде «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадалары)
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқушы саны | Ұпай/балл/ | |
халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы әрбір жүлделі жағдай үшін - 50 балл; | 3 | 150 |
республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы әрбір жүлделі жағдай үшін -30 балл. | 12 | 360 |
«Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадаларындағы әрбір жүлделі жағдай үшін - 5 балл. | 15 | 75 |
Барлығы мектеп бойынша | 30 | 585балл |
1.9. Облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны.
Ескерту: Балл әрбір жүлделі орын үшін емес, әрбір санаттағы жиынтық көрсеткіш үшін қойылады
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқушы саны | Ұпай /балл/ | |
облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы жиынтық көрсеткіш үшін – 5 балл. | 8 | 40 |
аудандық (қалалық) деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардағы жиынтық көрсеткіш үшін - 3 балл. | 48 | 144 |
Барлығы мектеп бойынша | 56 | 184 балл |
2. Тәрбие жұмыстарының тиімділігі
2.1. Оқушылардың сабаққа қатысуы.
Есеп білім бөлімдерінің ресми мәліметтері бойынша жүргізіледі.
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқушы саны | Ұпай балл/ | |
Жылдық орташа сабаққа қатысуы 96%-100% деңгейінде – 25 балл; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 91%-95% деңгейінде – 20 балл; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 85%-90% деңгейінде – (-5) балл шегеріледі; Жылдық орташа сабаққа қатысуы 80% және одан төмен деңгейде – (-10) балл шегеріледі. | 1002 | 25 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
2.2.Білім беру ұйымдарында оқушылар тарапынан жасалған құқық бұзушылық саны Ішкі істер бөлімдерінің және кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясының статистикалық мәліметтері негізінде.
Ішкі істер бөлімдерінде тіркелген әрбір жағдай үшін - 10 балл (10 балл шегеріледі).
Оқушының аты-жөні | Оқушы саны | Ұпай/балл/ |
0 | 0 | 0 |
Барлығы | 0 | 0 |
2.3. Қосымша білім беру ұйымдарында және білім беру ұйымдарының базасында қосымша білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі
Барлық мектептердің түрлері үшін
Саны | Үлесі | Ұпай /балл/ | |
Контингенттің 10%-нан 20%-на дейін – 10 балл; | |||
Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 15 балл; | |||
Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 20 балл; | |||
Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 25 балл; | |||
Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 50 балл. | 808 | 81% | 50 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
3. «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу бағытындағы жұмыс деңгейі
3.1. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру шеңберінде іске асырылатын «Туған жер», «Мектепке тағзым» және т.б. акцияларға оқушыларды қамту үлесі .
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқушы саны | Ұпай балл/ | |
Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін –5 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 10 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 15 балл;Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 20 балл; Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 35 балл. | 880 | 35 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
3.2. Музейлер мен тарихи-мәдени, киелі орындарда өткізілген экскурсиялар мен сабақтардың үлесі
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқушы саны | Ұпай балл/ | |
2 сабақтан 5 сабаққа дейін – 5 балл; 6 сабақтан 8 сабаққа дейін – 8 балл; 8 сабақтан 12 сабаққа дейін – 10 балл; | 30 | 5 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
4. Мектептің ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен бірлескен қызметінің деңгейі
4.1. ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны
Бар | Жоқ / | |
ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны 50 балл |
4.2. Жамбыл облысындағы ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны
Бар | Жоқ / | |
ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны 25 балл | 25 балл |
Орта және негізгі мектептер үшін.
5. Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі
5.1. Қашықтықтан және онлайн оқытуды ұйымдастыру үшін түрлі платформалар мен сервистерді пайдаланатын педагогтардың үлесі (мысалы: Google Classroom, Сlass Dojo , Сlasstimе, Viber, Zoom, Skype, WhatsApp,Moodle, iSpring, Teachbase, WebTutor, GetCourse, MemberLux, YouTube-каналында трансляция және т.б.).
Барлық мектептердің түрлері үшін
Ұпай /балл/ | ||
10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; | ||
21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; | ||
36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; | ||
51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін–20 балл; | ||
76%-дан100%-ға дейінгі педагогтар үшін-40 балл. | 82% | 40 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
5.2. Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын қолданатын педагогтардың үлесі.
Ескерту: Ақпараттар аудандық (қалалық) әдістемелік кабинеттердің мәліметтер базасымен сәйкестендіріліп, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің мәліметтерімен бірегейленуі қажет
Орта және негізгі мектептер үшін
Ұпай /балл/ | ||
10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; | ||
21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл | ||
36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; | ||
51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл; | ||
76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 25 балл; | 82% | 25 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
5.3. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot, Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын педагогтардың үлесі Ескерту: Ақпараттар аудандық (қалалық) әдістемелік кабинеттердің мәліметтер базасымен сәйкестендіріліп, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің мәліметтерімен бірегейленуі қажет
Орта және негізгі мектептер үшін
Саны | Үлесі | Ұпай /балл/ | |
10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 5 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 7 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 12 балл; 76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; | 111 | 82% | 15 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
5.4. Білім беру үрдісінде оқытудың цифрлық түрін (жаппай ашық онлайн-оқыту, геймификация, оқиғалы білім беру, «Төңкерілген сабақ» технологияларын тиімді пайдаланатын педагогтардың үлесі.
Ескерту: Ақпараттар аудандық (қалалық) әдістемелік кабинеттердің мәліметтер базасымен сәйкестендіріліп, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің мәліметтерімен бірегейленуі қажетБарлық мектептердің түрлері үшін
Саны | Үлесі | Ұпай /балл/ | |
10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін – 10 балл; 21%-дан 35%-ға дейінгі педагогтар үшін – 15 балл; 36%-дан 50%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл; 51%-дан 75%-ға дейінгі педагогтар үшін – 25 балл; 76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 35 балл; | 62 | 56% | 25 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
5.5. Мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орнының үлесі
Мектептердегі мұғалімнің электронды оқыту жүйесіне қосылған автоматтандырылған жұмыс орны талапқа сай болмаған жағдайда, аталған санаттағы балл алынуы керек.
Негізгі және орта мектептер үшін
Саны | Үлесі | Ұпай /балл/ | |
10%-дан 20%-ға дейінгі педагогтар үшін - 2 балл; 21%-дан 45%-ға дейінгі педагогтар үшін - 4 балл; 46%-дан 70%-ға дейінгі педагогтар үшін – 6 балл; 71%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін- 8 балл | |||
Барлығы мектеп бойынша |
5.7. Кітапханашының автоматтандырылған жұмыс орнының болуы
Негізгі және орта мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Кітапханада электронды оқу залының болуы 3 балл |
5.8. Кітапханада электронды оқу залының болуы
Негізгі және орта мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Кітапханада электронды оқу залының болуы 10 балл |
6. Мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың жайлылық деңгейі
6.1. Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы және олардың жұмыс істеуіБарлық мектептердің түрлері үшін
Ұпай /балл/ | ||
10 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 10 балл | ||
8 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 8 балл | 8 | 8 балл |
6 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 6 балл | ||
4 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 4 балл | ||
2 ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы – 2 балл | ||
Барлығы мектеп бойынша |
6.2. Асхана және /немесе буфеттің болуы.
Барлық мектептердің түрлері үшін
Бар | Жоқ / | |
Мектеп ішіндегі әжетханалардың болуы 10 балл | 10 балл |
7.1. Оқушылардың түрлі спорттық байқаулар мен жарыстарға қатысу көрсеткіші
Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Контингенттің 10%-нан 20% -на дейін – 2 балл; Контингенттің 21%-нан 35%-на дейін – 5 балл; Контингенттің 36%-нан 50%-на дейін – 15 балл;Контингенттің 51%-нан 70%-на дейін – 20 балл; Контингенттің 71%-нан 100%-на дейін – 35 балл. | 64% | 20 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
Негізгі және орта мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Мектеп территориясында типтік спорттық алаңының болуы.10 балл | 10 балл |
Негізгі және орта мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Тиісті инфрақұрылымы бар спорт залының болуы 10 балл |
8. Білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі
Барлық мектептердің түрлері үшін
8.1. Даму жоспарының болуы- 5 балл8.2. Жүзеге асырылған инновациялық жобалар саны- 15 балл
Барлық мектептердің түрлері үшін (Әрбір жүзеге асырылатын жоба үшін)
8.3. Республикалық, облыстық деңгейдегі тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды жүзеге асыру- 30 баллБарлық мектептердің түрлері үшін
9. Білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі
9.1. . Білім беру ұйымының үнемі жаңартылып отыратын сайтының болуы.Орта және негізгі мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
. Білім беру ұйымының үнемі жаңартылып отыратын сайтының болуы.- 15 балл | 15 балл |
9.2. Fecbook, instagram әлеуметтік желілерінде үнемі жаңартылып отыратын парақшаның болуы. Орта және негізгі мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Fecbook, instagram әлеуметтік желілерінде үнемі жаңартылып отыратын парақшаның болуы.- 15 балл | 15 балл |
9.3. Білім беру ұйымының сайтында мектеп басшысының жыл сайынғы баяндамасының болуы. Орта және негізгі мектептер үшін
Бар | Жоқ / | |
Білім беру ұйымының сайтында мектеп басшысының жыл сайынғы баяндамасының болуы-5 балл | 5 балл |
10. Білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы
Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Ата-аналардың10%-нан 20%-на дейін – 3 балл; Ата-аналардың 21%-нан 35%-на дейін – 6 балл; Ата-аналардың 36%-нан 50%-на дейін – 10 балл; Ата-аналардың 51%-нан 75%-на дейін– 20 балл; Ата-аналардың 76%-нан 100%-на дейін - 50 балл. | 100 % | 50 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
10.2. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы
Бар | Жоқ / | |
Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы- 5 балл | 5 балл |
11. Басқару тиімділігі
Барлық мектептердің түрлері үшін
Оқу жылы ішінде түскен 1 шағым - 10 (10 балл шегеріледі) балл.
11.2.Мектепті басқару жүйесіне ұжым мүшелерінің қанағаттану деңгейі
Ескерту: Есеп білім беру қызметкерлерінің аудандық /қалалық/ кәсіподақ комитетімен құрылғанн тәуелсіз сараптау тобы жасаған өлшемдер негізінде жүзеге асырылады.Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Ø 10%-дан 20%-ға дейінгі мектеп педагогтарының мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 2 балл;
Ø 61%-дан 80%-ға дейінгі мектеп педагогтарының мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 25 балл; 81%-дан 100%-ға дейінгі мектеп педагогтарының мектепті басқару стиліне қанағаттануы – 50 балл; | 100% | 50 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12. Педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі
12.1. Халықаралық, Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі
Ескерту: Баллдар мектеп педагогтерінің жалпы санынан жеңімпаздар үлесінің пайыздық арақатынасындағы жиынтық көрсеткіш үшін қойылады.
Тек «Үздік педагог» байқауының жеңімпаздары ағымдағы оқу жылында жеке бағаланады.
Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Республикалық «Үздік педагог» байқауының жүлдегерлері - 400 балл; облыстық «Үздік педагог» байқауының жүлдегерлері - 200 балл. Республикалық олимпиадалар мен байқаулардың жүлдегерлері:
Облыстық байқаулар мен олимпиадалардың жүлдегерлері:
Аудандық /қалалық/ байқаулар мен олимпиадалардың жүлдегерлері:
76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 25 балл. | 1 51% 27% 51% | 200 балл 30 балл 20 балл 15 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.2. Озық педагогикалық тәжірибелері халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейлерде жинақталған педагогтердің үлесі ( халықаралық, республикалық, өңірлік және аймақтық деңгейлердегі ғылыми-практикалық конференциялардың жұмысына қатысу, халықаралық, республикалық, өңірлік және аймақтық деңгейлердегі ғылыми-әдістемелік басылымдарда материалдар жариялау) .
Ескерту: Баллдар мектеп мұғалімдерінің жалпы үлесінің жиынтық қатысу көрсеткіші үшін қойылады.Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
халықаралық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау:
республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау:
аймақтық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау:
аудандық /қалалық/ ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау:
76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 20 балл. | 25 % 51 % 35 % | 25 балл 20 балл 10 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.3. Іс-тәжірибелері республикалық, өңірлік, аудандық /қалалық / деңгейлерде таратылған педагогтердің үлесі (конференциялар, семинарлар, мастер-кластар, коучингтер және т.б.).
Баллдар әрбір іс-шара үшін жеке қойылады.
Баллдар жиынтық көрсеткіш үшін қойылады.
Үлесі | Ұпай /балл/ | |
Іс-тәжірибесін аудандық /қалалық/ деңгейде тарату:
76%-дан 100%-ға дейінгі педагогтар үшін – 40 балл. | 32% | 20 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.4. Өзінің педагогикалық тәжірибесін әдістемелік құралдарда жинақтаған педагогтердің үлесі.Баллдар әрбір көрсеткіш үшін жеке-жеке шығарылып, шығарылған әдістемелік құралдарды растайтын көшірмелерді ұсына отырып қойылады.
Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Аудандық/қалалық сараптамалық кеңес бекіткен ағымдағы оқу жылында шығарылған әрбір әдістемелік құрал үшін - 80 балл. | 10 % | 80 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.5. Вариативті компоненттің пәндері мен курстары бойынша білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерінің әзірлеушілері болған педагогтердің үлесі.
Барлық мектептердің түрлері үшін
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Аудандық/қалалық деңгейдегі сараптамалық кеңес пен өңірлік жоғары оқу орындарының ғылыми кеңестерінің пайдалану үшін ұсынылған вариативті компоненттің пәндері мен курстары бойынша әр авторлық білім беру бағдарламасы, оқу-әдістемелік кешені үшін - 70 балл. | ||
Барлығы мектеп бойынша |
12.6. Екінші, бірінші, жоғары біліктілік санаты бар, сондай-ақ педагог-модератор, эксперт, зерттеуші, шебер біліктілігі бар педагогтардың үлесі
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
75%-дан 100%-ға дейінгі біліктілік санаты бар педагогтар – 20 балл. | 80 % | 20 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.7. Магистр академиялық дәрежесі бар педагогтардың үлесі.
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Магистр дәрежесі бар әр мұғалім үшін 10 балл. | 1 | 10 балл |
Барлығы мектеп бойынша |
12.8. Волонтерлік қызметпен айналысатын педагогтардың үлесі.
Үлесі | Ұпай/балл/ | |
Волонтерлік қызметпен айналысатын әрбір педагог үшін 10 балл. | 15% | 150 балл |
Барлығы мектеп бойынша | 2197 балл |
Мектеп директоры ______________________Б.Т. Бектурганов
(қолы) (толық аты-жөні)
М.О. «_____» ___________________ 2021 ж.